sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Totul despre ............. Econometrie !!

Econometrie în mod literal înseamnă măsurări economice. Este o combinaţie între economie, matematică şi statistică.

Două dintre scopurile principale ale econometriei sunt furnizarea de măsurări empirice pentru teoria economică şi verificarea teoriei cu ajutorul testelor. Spre exemplu, teoria economcă prezice ca funcţia cererii se îndreaptă de sus in jos. Estimările econometrice pot verifica sau demostra falsul acestei preziceri, şi măsura care este magnitutinea acestui fenomen.

Deci la ce imi trebuie mie econometria din moment ce toti care au dat la ASE sau mai bine spus 90 % din ei au zis ca vor scapa de matematica ( except those from Cibernetica ). Adica la ce imi trebuie mie: din definitie aflu ca econometria ma poate ajuta sa demonstrez falsul auziti si voi FALSUL pei la ce imi trebuie mie sa demonstrez falsul din moment ce la alte materii ne invata despre acele metode si definitii ca ar fi FOARTE ADEVARATE si ca altele mai bune nu exista. Este un fel de: " Am terminat cursu' de economie unde am aflat despre ecuatii de rezolvare a problemelor economice si dupa asta ma duc la un alt curs unde demonstram ca totul poate sa fie gresit :|

Niciun comentariu: